Прво један

objavljeno u: online ucenje | 0

 

 

Датум

 

 Понедељак          

                                     30.03.2020.

 

ОБАВЕЗЕ УЧЕНИКА У ТОКУ ДАНА

 

 

СРПСКИ ЈЕЗИК

И

ЧАС УЧЕЊА

 

Настава на даљину – РТС2

            ,,Зна он унапред”, Гвидо Тартаља – драмски текст, обрада

 

(  Машта може свашта – писање, цртање, бојење – утврђивање)                 

        

 

МАТЕМАТИКА

И

ЧАС УЧЕЊА

 

 Настава на даљину – РТС2 

   Десетице прве стотине, упоређивање десетица

 

(Сабирање и одузимање – провера) – прилог

линк               https://wordwall.net/sr/resource/949104/sabiranje-i-oduzimanje-do-20 

 

 

ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК

 Настава на даљину – РТС2 My body, part 1

 

1.Watching the story (стр. 11, Е-уџбеник)

2. Listening ( стр.12-15, Е -уџбеник)

3.Listening (омиљене песмице)

 

 

ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ

 

                     Књига као разбибрига– увежбавање

                   Упутство за вежбање на следећем линку

https://www.youtube.com/watch?v=GKwF0dZRhEE

        

        

          ЧОС

 

 

Како разговарати са дететом о пандемији новог вируса ( COVID -19 )

 

https://www.unicef.org/serbia/medija-centar/vesti/kako-razgovarati-sa-detetom-o-pandemiji-novog-korona-virusa-covid-19

 

 

ПРИЛОЗИ: 

Машта може свашта

ПРОВЕРА ЗНАЊА 2 ( сабирање и одузимање )

Енглески језик:

  1. У првом задатку ученици слушају причу која се налази на страни 11 у Е-уџбенику. Пожељно је да се прича послуша неколико пута како би деца приступила изради задатака који следе.
  2. Након што су пажљиво одслушали причу, ученици раде стр.12, 13, 14 и 15 у Е-уџбенику. ( Напомињем да се прича, као и део са стикерима налазе и у ђачким уџбеницима на стр.74-76)
  3. Ученици се подсећају омиљених песмица.

Ученици понављају песмице.

 

 

 

Датум

Петак                                

               27.03.2020.

 

 

ОБАВЕЗЕ УЧЕНИКА У ТОКУ ДАНА

 

 

 

СРПСКИ ЈЕЗИК

И

ЧАС УЧЕЊА

                     Настава на даљину – РТС2

       Језичке игре (укрштенице, ребуси, допуњалке, преметаљке…)

( ,, Цртанака”, Стеван Раичковић- обрада) (прилог)

Петнаестоминутна провера знања ( прилог)

 

МАТЕМАТИКА

И

ЧАС УЧЕЊА

 

Настава на даљину – РТС2 

                                             Сабирање и одузимање до 20   

 

(Сабирање и одузимање)  – утврђивање

                        Рад на задацима у уџбенику 22.и 23. страна.

(прилог)

 

ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ

 

 

 

 

Причам ти причу – увежбавање

                   Упутство за вежбање на следећем линку

 

СВЕТ ОКО НАС

                           

  У природи је све повезано -утврђивање

  Рад на задацима из Радне свеске, стр.58.

 

 

МУЗИЧКА КУЛТУРА

 

 

Настава на даљину РТС2 –  Химна Републике Србије

 

Цртанка

ПРОВЕРА ЗНАЊА БР. 2

Математика 27.3.2020.

У природи је све повезано

 

Датум

 

 Четвртак      

                                         26.03.2020.

 

 

ОБАВЕЗЕ УЧЕНИКА У ТОКУ ДАНА

 

 

 

СРПСКИ ЈЕЗИК

И

ЧАС УЧЕЊА

 

Настава на даљину – РТС2

         Пролеће је стигло у мој крај – план писања састава- обрада

( Писање састава на задату тему- вежбање)

 

 

МАТЕМАТИКА

И

ЧАС УЧЕЊА

 

 Настава на даљину – РТС2 

                                     Одузимање бројева (12 -5)  

 

(Сабирање и одузимање)  – утврђивање

                           Рад на задацима у уџбенику 21.страна.

                           прилог ( додатни задаци )

 

 

ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ

 

 

   

                      Музичка гимнастика – увежбавање

                   Упутство за вежбање на следећем линку

 

 

 

ЛИКОВНА КУЛТУРА

 

Обликовање скулптуре, обрада

( прилог)

 

ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК

 

 

Учење на даљину РТС2 – Мy clothes, part 2

 

1.Speaking ( I like/ I don’t like)

2.Playing the game (стр.73, уџбеник)

3.Listening (омиљене песмице)

Урађене примере проследити на е-маил: masasteacher@gmail.com 

ПРИЛОЗИ: 

Додатни задаци 26.3.2020.

Пролеће је стигло у мој крај

Обликовање скулптуре

 

ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК- Прилог

  1. У првом задатку је потребно да ученици исеку 2 смајлија на стр.110 у уџбенику, а да потом користећи своје примере картица са храном казују – I like/ i don’t like и да притом покажу и одговарајући смајли. ( Није потребно прослеђивати домаћи на маил)
  2. У другом задатку ученици се на стр.79 подсећају речи које смо до сада учили,а које се налазе распоређене по пољима у у игрици,а потом бацају коцкицу 2 пута и крећући се у смеру  приказаних стрелица стају на одређено поље и казују тај појам.

( Напомињем да је овде најбитнији сегмент  подсећање на претходно савладани вокабулар тј. боје, играчке, животиње, храна…)

  1. Ученици понављају песмице

 

Датум

Среда                                          

   25.03.2020.

 

 

ОБАВЕЗЕ УЧЕНИКА У ТОКУ ДАНА

 

 

 

СРПСКИ ЈЕЗИК

И

ЧАС УЧЕЊА

 

Настава на даљину – РТС2

Тачка, упитник и узвичник/питам, заповедам, обавештавам

 

      ( ,, Неће увек да буде први”, А. Поповић- утврђивање)

Одговори на питања , стр 50. – читање текста

 

МАТЕМАТИКА

И

ЧАС УЧЕЊА

 

Настава на даљину – РТС2 

   Одузимање бројева (12 -5)  

 

(Сабирање и одузимање)  – утврђивање

                         Рад на задацима у уџбенику 20.страна

Прилог (додатни задаци)   

 

 

 

МУЗИЧКА КУЛТУРА

 

 

 

 

 

,,Медо и зечићи“ В. Томерлин – обрада

                     прилог –песму слушати путем ЦД –а или линка  

или

         https://www.eucionica.rs/lesson/view/5972817825234944/next/~courses~535185670851788 

 

 

 ЛИКОВНА  

 КУЛТУРА

 

Настава на даљину – РТС2 

Симболи наше домовине

       (представљени одабраним/различитим техникама)

 

 

ПРОЈЕКТНА НАСТАВА

 

 

Пролеће ( прилог)

ПРИЛОЗИ: 

СРПСКИ ЈЕЗИК

Додатни задаци

Медо и зечићи

ПРОЈЕКТНА НАСТАВА – Пролеће

 

Датум Уторак                                             24.03.2020.

 

ОБАВЕЗЕ УЧЕНИКА У ТОКУ ДАНА

 

 

 

СРПСКИ ЈЕЗИК

И

ЧАС УЧЕЊА

 

Настава на даљину – РТС2

Говорна вежба: Буђење пролећа

                  ( ,,Неће увек да буде први”, А. Поповић – обрада)

                    Читање, разговор, драматизација

 

МАТЕМАТИКА

И

ЧАС УЧЕЊА

 

Настава на даљину – РТС2

  Сабирање бројева (7+5)  

(Одузимање  бројева   12 – 5)  – утврђивање

    Рад на задацима из уџбеника 19.страна.        

                           прилог ( додатни задаци )                                                   

 

ГРАЂАНСКО

ВАСПИТАЊЕ

 

Моје жеље – радионица ( прилог )

Разговор са родитељима на ову тему.

Цртежом ће приказати које су то њихове жеље.

 

 

СВЕТ ОКО НАС

 

 

РТС2: Пролеће

(биљни и животињски свет, одевање и понашање људи)

    ( У природи је све повезано, обрада)

         Уџбеник, стр. 64. и 65.

е- учионица

Наставни листић ( прилог)

  ПРИЛОЗИ:

СРПСКИ ЈЕЗИК

Читанка, стр 50. – читање текста ,, Неће увек да буде први”, А. Поповић

е-учионица

Сети се, шта је драмски текст?

 

Задатак: Добро увежбај читање, а затим покушај и да глумиш.

Можеш са члановима породице , а можеш и сам/а, мењајући глас.

Сети се…Машта може свашта!

 

Математика додатни задаци 

Моје жеље

У природи је све повезано

 

 

Датум

 

Понедељак                                             23.03.2020.

 

 

ОБАВЕЗЕ УЧЕНИКА У ТОКУ ДАНА

 

 

СРПСКИ ЈЕЗИК

И

ЧАС УЧЕЊА

Настава на даљину – РТС2

,, Пролеће”, Воја Царић- обрада

Послушати песму Пролеће дечијег хора ,,Колибри“

 

( Описивање природе у пролеће, обрада)

Писање приче на основу низа слика ( прилог)

 

МАТЕМАТИКА

И

ЧАС УЧЕЊА

 Настава на даљину – РТС2

    Сабирање бројева (7+5)  

 

    (Одузимање  бројева   12 – 5)  – обрада

Прилог ( запис и линк )

 

На е-учионици могу решавати задатке у дигиталном уџбенику – линк https://www.eucionica.rs/lesson/view/4600331351097344/next/~courses~5731640919719936

Рад на задацима из уџбеника 18.страна.

 

ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК

 

 

1.Revision (Talking about food)

2.Listening стр. 7  Е-уџбеник

 

ЧОС

 

Одржавање контаката са родитељима ученика,

путем e-maila, viberа

 

 

 ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ

 

Весела столица – увежбавање

Упутство за ученике: Уради вежбе обликовања као на почетку часа.

Ученици добијају упутство за вежбање и линк да би правилно

изводили задате вежбе.

 

 

ДРАМСКА СЕКЦИЈА

 

Позоришна представа ,, Чаробњак из Оза”

         Позориште ,, Бошко Буха” на youtube.com

 

Прилог – енглески језик

  1. У првом задатку ученици се присећају примера хране помоћу својих нацртаних флешкартица са прошлог часа и то тако што извлаче једну по једну картицу, а потом казују-carrots,ice cream… У следећем кругу,пожељно је да се поради на увежбавању конструкције-I like / I don’t like… Након што извуку одређену картицу, ученици казују-нпр. I like apples, I don’t like sausages…
  2. У другом задатку, ученици слушају  нову песмицу у Е-уџбенику. (текстови свих песмица се налазе и на крају удџбеника на странама 104-107.
  3. Ученици се присећају омиљених песмица које смо до сада научили и понављају их слушајући их преко Е-удџбеника… ( Неке од песмица су: We’re the royal family, Hey, little clown, One yellow doll, Tidy up…)

 

Прича у сликама

Oduzimanje 12-5

 

 

Датум Субота (распоред од понедељка)                                             21.03.2020.

 

ОБАВЕЗЕ УЧЕНИКА У ТОКУ ДАНА

 

 

СРПСКИ ЈЕЗИК

И

ЧАС УЧЕЊА

Настава на даљину – РТС3

Писање великог слова ( 2. део)

Задатак: Написати неколико реченица о

свом путовању (писање назива насеља и река)

,, Ветар сејач”, Мира Алечковић, обрада

Задатак: Читање, разговор, одговори на питања ( прилог)

 

 

МАТЕМАТИКА

И

ЧАС УЧЕЊА

 Настава на даљину – РТС3  

               Текстуални задаци са сабирањем и одузимањем   

 

(Сабирање бројева   7 + 5  – утврђивање)

Решити задатке на 16.страни и припремљене задатке

на наставном листићу. ( прилог )

 

ЕНГЛЕСКИ

ЈЕЗИК

 

1. Drawing ( стр. 70, уџбеник)

2. Listening стр. 5 и 6, Е-учионица

3. Listening and singing(my favourite songs( прилог)

Урађене примере проследити на е-маил.

 

 

 ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ

Разиграна палица – увежбавање

Упутство за ученике: Уради вежбе обликовања као на почетку часа.

Ученици добијају упутство за вежбање и линк да би правилно

изводили задате вежбе.

 

ЧОС                         Од куће до школе (дечје тајне) 

      Ученици слушају песму Драгана Лукића ,,Шапутање“, линк

https://www.youtube.com/watch?v=TH8ybCWp23Q

 

Илустровати песму.

 

 

Упутство за рад – ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК

  1. У првом задатку ученици цртају примере хране са стране 70 у удџбенику, као и 2 смајлија који илуструју тужно/срећно лице, а потом је потребно да их обоје и исеку.

Након тога је потребно да направе 2 колоне у свесци и да на врху прве напишу I like, а у другој I don’t like и да поред њих ставе срећно/тужно лице, а потом да стављају примере хране у одговарајућу колону казујући нпр. I like apples; I don’t like sausages…

  1. У другом задатку, ученици пажљиво слушају и заокружују тачне одговоре следећи упутства у Е-удџбенику.
  2. Ученици се присећају омиљених песмица које смо до сада научили и понављају их слушајући их преко Е-удџбеника… ( Неке од песмица су: We’re the royal family, Hey, little clown, One yellow doll, Tidy up…)

 

Српски језик – прилог

Dodatni zadaci

 

Датум

 

Уторак

17.03.2020.

Одељење

 

1-1

 

 

ОБАВЕЗЕ УЧЕНИКА У ТОКУ ДАНА

 

 

СРПСКИ ЈЕЗИК

И

ЧАС УЧЕЊА

Настава на даљину – РТС3

 – АЗБУКА, ВУК СТЕФАНОВИЋ КАРАЏИЋ

 

,, Ода Вуку Караџићу”, Ранко Симовић

Читање и препис песме писаним словима

 

 

 

МАТЕМАТИКА

И

ЧАС УЧЕЊА

 Настава на даљину – РТС3  БРОЈЕВИ ДРУГЕ ДЕСЕТИЦЕ

 

Сабирање и одузимање – утврђивање

Рад на задацима у уџбенику, стр. 9. и10.

 

 

СВЕТ ОКО НАС

 

 

Чула човека-обрада

Рад на задацима из уџбеника, стр.60-63.

 

 

 

 

 ГРАЂАНСКО ВАСПИТАЊЕ

Туга – радионица

 

Цртежом приказују ко и на који начин њима помаже да превазиђу стање туге. Са својим родитељима разговарају на ову тему.

 

РЕЦИТАТОРСКА СЕКЦИЈА Вежбе рецитовања научених песама (песме које су учили из српског језика). Једну песму по изору илустровати.

Драги моји ђаци,

 

Почињемо са учењем. Само полако, без страха, јер ћемо сигурно све урадити како треба.Маме и тате су ту, ако нам затреба помоћ.

Трудићу се да вам не задајем превише, а да опет буде сасвим довољно да научимо оно што треба да зна сваки ђак првак. Срећно!

Наши данашњи задаци су:

  1. Препиши песмицу о Вуку Стефановићу Караџићу, писаним словима.

Ако ти се песма свиђа, можеш је научити напамет.

  1. Уради вежбицу. Ако имаш штампач, можеш залепити листић у свеску, ако немаш, напиши наслов и пиши само одговоре са ознаком броја задатка.
  2. Читанка, страна 25. – Прочитај пажљиво текст ( колико пута ти је потребно) и размисли о одговорима на питања ( стр. 27.)- Није потребно да пишеш одговоре.
  3. Напиши наслов : По чему памтим дан када сам први пут пошао ( пошла) у школу

Затим напиши неколико реченица о томе ( 3, 4, 5, не више), писаним словима.

Напомена: Наравно, направи распоред када ћеш радити задатке. Нађи времена за одмор. Баш као у школи.

 

 

 

Датум

 

 

Среда

18.03.2020.

 

Одељење

 

 

1-1

 

 

ОБАВЕЗЕ УЧЕНИКА У ТОКУ ДАНА

 

 

 

СРПСКИ ЈЕЗИК

И

ЧАС УЧЕЊА

Настава на даљину – РТС3 – ГЛАС, СЛОВО, РЕЧ, РЕЧЕНИЦА

Домаћи задатак: наставни листић ( word)

 

,, Дан кад је јутро било слово”, Ђуро Дамјановић

Читанка, стр.25. – читање, разговор о тексту

Писање реченица на тему ,, По чему памтиш дан када си први пут пошао у школу”

 

МАТЕМАТИКА

И

ЧАС УЧЕЊА

 Настава на даљину – РТС3  САБИРАЊЕ БРОЈЕВА ДО 20 БЕЗ ПРЕЛАЗА ДЕСЕТИЦЕ

 

Одузимање бројева (17-10, 17-12) – обрада

Обрада из уџбеника стр. 11.

Решавање задатака у уџбенику на 12. стр.

 

ПРОЈЕКТНА НАСТАВА        Пролеће

Сакупљање материјала за колаж од слика, стихова, цртежа

 

 

 

 МУЗИЧКА КУЛТУРА

,,Висибаба“ В. Астраџијева

Бројалица ,,Ластавица“ непознати аутор – обрада

 

Ученици слушају и певају песму висибаба путем е-уџбеника https://www.eucionica.rs/lesson/view/5972817825234944/next/~courses~5351856708517888

или ЦД-а

Задатак за ученике: илустровати песму у свескама

 

ВЕЖБАМО – СЛОВО, РЕЧ, РЕЧЕНИЦА

 

  1. Поред слова напиши број на ком је месту у азбуци. Сети се како се пишу редни бројеви.

 

Г М
Ж И
 Ј Б
К Р
А С

 

  1. Правилно повежи:

 

мама слово
Мама се смеје. реч
м реченица

 

 

  1. Смисли и напиши речи од:

 

три слова _________

четири слова  ______________

пет слова ________________

 

  1. Смисли и напиши реченице од:

 

две речи _______________  _______________

три речи _______________  _______________  _______________

четири речи _____________  _______________  _______________ _______________

пет речи ______________  _______________  ______________  _____________  _____________

 

 

 

Датум

Четвртак

19.03.2020.

 

Одељење

 

11

 

ОБАВЕЗЕ УЧЕНИКА У ТОКУ ДАНА

 

 

СРПСКИ ЈЕЗИК

И

ЧАС УЧЕЊА

 

,, Ноћни ћошак” , Весна Ћоровић Бутрић- обрада

Читанка, стр.42. и е-учионица

Вежбање читања

       

 

СВЕТ ОКО НАС

 

Настава на даљину – РТС3 : ЧУВАЈМО ЗДРАВЉЕ

Задатак: Записати у свеску

,, Да ли ми верујете”, Д. Радовић- читање

 

 

МАТЕМАТИКА

И

ЧАС УЧЕЊА

 Настава на даљину – РТС3 :  

САБИРАЊЕ БРОЈЕВА У ДУГОЈ ДЕСЕТИЦИ

 

Одузимање бројева (17-10, 17-12) – утврђивање

Решавање задатака у уџбенику на 13. стр.

Припремљени задаци у прилогу.

 

ЛИКОВНА КУЛТУРА

 

 

     Обликовање слике и боје

  Тема: Деца су украс света

 

 

 

 ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ

 

Ходање по равној линији – обучавање

 

Упутство за ученике: Уради вежбе обликовања као на почетку часа. Ходај по ивици тепиха (или некој другој линији) одржавајући равнотежу. Користи разне облике ходања: ходање на прстима, ходање на петама, ходање у чучњу, брзо и споро ходање.

 

 

 

РЕЦИТАТОРСКА СЕКЦИЈА Вежбе рецитовања научених песама (песме које су учили из српског језика). Једну песму по изору илустровати.

 

,, Ноћни ћошак”, В. Бутрић- Читанка, стр. 43. ( е-учионица)

 

Задатак: 1.) Прочитај пажљиво нове речи ( означене зеленом бојом).

2.) Саслушај текст из електронског уџбеника ( ако имаш приступ).

3.) Читање текста

4.) Пажљиво прочитај страну 45.да научиш шта је место радње која

се догађа у тексту и ко су ликови у причи и покушај да решиш

загонетке.( Решење провери на стр.106.)

5.) Запиши у свеску:

 

Ноћни ћошак

В.Бутрић

 

Место радње:____________

Ликови: _____________________

Шта си сазнао/ла о брату и сестри из приче?

 

РТС 3:   Чувајмо здравље

Задатак:  1. Запиши у свеску или одштампај и залепи.

 

ХИГИЈЕНА

 

 

ПРАЊЕ  РУКУ

 

 

ПРАЊЕ  ЗУБА

 

КУПАЊЕ

 

ТУШИРАЊЕ

 

 

  1. Прочитај песму, а можеш и да је научиш напамет и да је одштампаш и

илуструјеш, ако желиш.

 

Да ли ми верујете?

Умивао се један дечак

свакога дана без престанка

па су му уши расле, порасле,

па му је кожа постала танка.

 

– Да ли ми верујете?

 

Мајка је стално викала ,, Доста !”

ал’ он је хтео, он је хтео…

Умивао се сваког дана

па се одједном разболео.

 

– Да ли ми верујете?

 

Дошао један лекар строг

па каже:

– Тако ми прслука мог,

вода је крива!

-Забрањујем му да се умива!

 

– Да ли ми верујете?

 

Душан Радовић

 

Математика – Одузимање бројева (17-10, 17-12)

ЗАДАЦИ ЗА ВЕЖБАЊЕ

  1. Израчунај поступно:

 

18 – 12 = ( 18 – 10 ) – 2 = 8 – 2 = 6

 

16 – 11 =  ______________________________

 

17 – 16 = _______________________________

 

19 – 13 = _______________________________

 

15 – 13 = _______________________________

 

  1. Умањилац је најмањи паран број друге десетице, а умањеник је број 17. Израчунај разлику.

 

  1. На левој страни улице је 18 кућа, а на десној за 13 мање . Колико има кућа на десној страни улице ?

 

 Мало забаве за паметну децу: 

Кока Перса  је правила рођенданску журку. Позвала је два јагњета, једно теле и три пачета. Колико је папуча спремила за госте ?  ( Може и помоћ пријатеља)

 

Датум Петак                                              20.03.2020.

 

ОБАВЕЗЕ УЧЕНИКА У ТОКУ ДАНА

 

 

СРПСКИ ЈЕЗИК

И

ЧАС УЧЕЊА

Настава на даљину – РТС3

Писање великог слова

Задаци: наставни листић ( у прилогу).

Препричавање приче по задатом плану

Задаци у прилогу.

 

МАТЕМАТИКА

И

ЧАС УЧЕЊА

 Настава на даљину – РТС3   

Одузимање бројева у другој десетици

(Сабирање бројева   7 + 5  – обрада)

Прочитати на 14.страни у уџбенику поступак сабирања.

 Линк који ће помоћи да боље разумеју овај облик сабирања https://www.youtube.com/watch?v=wUuU4pcGyxI

На е-учионици могу решавати задатке у дигиталном уџбенику (линк https://www.eucionica.rs/lesson/view/4600331351097344/next/~courses~5731640919719936 )

Решити задатке на 15.страни.

Провера знања у прилогу (шта смо научили ове недеље)

 

СВЕТ ОКО НАС

 

Чула човека- утврђивање

Задаци у прилогу.

 

 

 ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ

 

Моторичке вежбе ( ротација и вежбе за равнотежу) -обучавање

Упутство за ученике: Уради вежбе обликовања као на почетку часа.

Ученици добијају упутство за вежбање и линк да би правилно

изводили задате вежбе.

https://www.mojpedijatar.co.rs/motoricke-vezbe-rotacija-vezbe-za-ravnotezu/

 

 

ПРИЛОЗИ: 

РТС 3 : Писање великог слова

 

Задатак: 1. Заокружи неправилно написане речи .

миња, Сергеј, ђорђе, Огњен, јањић

  1. Следеће реченице препиши правилно, писаним словима.

јана коларић и бранко томић живе на селу. ученици су првог разреда.

  1. Допуни реченице:

Мој надимак је _________.

Надимци мојих укућана су: мама ________, тата________ …

Мој кућни љубимац је пас ( маца…..)____________( ако имаш)

* Напомена: Можеш одштампати и залепити задатак у свеску, а можеш само писати одговоре.

Дакле, наслов:   РТС – задатак

и   1.

2.

3.

 

ПРОВЕРА ЗНАЊА

Допуни следеће реченице :

  1. Азбуку, која има ______слова, сачинио је ______________________

Пето слово је ____, десето је _____, двадесето ______,тридесето___

 

  1. Реченица је састављена од __________.

Речи су састављене од __________

Свака реченица почиње ____________

На крају реченице пишемо _________

 

  1. Сети се приче ,, Јоца вози тролејбус” па одреди:

Место радње :_______________________

Ликови: ___________________________

 

Препричавање приче према задатом плану – усмено

Страшно, па смешно

Био једном један страх, грозан, рашчупан и страшан. Ушао је у собу кад је мама угасила светло и затворила врата. Хтео је да уплаши Ивана. Ивану су од страха порасле уши, порасле очи. Страх је био страшан. Све ствари у соби личиле су на страх. Ормар се претворио у дива, столица у вештицу, корпа са играчкама у чудовиште.

Страх је био велики, а Иван мали.

Баш због тога Иван одлучи да постане храбар. Устао је из кревета и упалио светло.

Е, сад се страх уплашио и одмах нестао. Нигде, баш нигде га није било и никада му више није пало на памет да долази код Ивана у собу када мама угаси светло и затвори врата.

Онда је Иван причао свима како је страх смешан кад у соби није мрак, јер нестане тако брзо да све ствари и играчке опет личе на себе.

Рада Солдат

У свеске пишемо : Препричавање приче по задатом плану

ПЛАН ПРИЧЕ:

– Страх улази у Иванову собу

– Иван се уплашио

– Дечак побеђује страх

– Иван прича друговима о свом доживљају

* Напомена: Није потребно преписивати целу причу. Препричај је само усмено.

МАТЕМАТИКА

ПРОВЕРА ЗНАЊА

  1. Израчунај:

14 – 4 =                                                   11 + 9 =

16 – 6 =                                                   12 + 5 =

12 + 8 =                                                   18 – 13 =

13 + 6 =                                                   15 – 11 =

  1. Умањеник је разлика бројева 17 и 5, а умањилац је број 10. Израчунај разлику.
  2. Од збира бројева 14 и 3, одузми најмањи непаран број друге десетице
  3. Ана је на три стране у албуму залепила 19 слика. На првој страни је било 6, а на другој 3 слике. Колико слика је Ана залепила на трећој страни ?

 

САБИРАЊЕ БРОЈЕВА (7 + 5)

 7  +  5 = (7 + 3 ) + 2 = 10 + 2 = 12          

                 3 +2   

*Броју 7 додамо 3 да бисмо допунили десетицу јер је 7 + 3=10.

*Зато број 5 раставимо на збир бројева 3 и 2.

На приказани начин реши следеће примере.

8 + 3= ( 8 + 2 ) + 1= __ + __ = __

9 + 4= (__+__)+ __= __+__= __

6 + 7=  ___________________________

7 + 7= ____________________________

8 + 6= ____________________________

СВЕТ ОКО НАС

Чула човека

Задаци:

  1. Прочитај пажљиво лекцију ( уџбеник, стр.60. – 63.)
  2. Погледај лекцију у е-учионици.
  3. Запиши у свеску или залепи. Допуни табелу( испод назива чула, додај

одговарајући назив органа.

Ако желиш, можеш нацртати ( сличице су на страни 60.).

  1. Радна свеска, стр.30. – Уради да би проверио/ ла колико знаш.

 

ЧУЛА  ЧОВЕКА
 

ВИД

 

 

СЛУХ

 

МИРИС

 

УКУС

 

ДОДИР

 

 

 

 

ОРГАНИ:

НОС      ЈЕЗИК       КОЖА        ОКО        УХО