Прво два

objavljeno u: online ucenje | 0

 

 

 

Датум понедељак

30.03.2020.

 

 

ОБАВЕЗЕ УЧЕНИКА У ТОКУ ДАНА

 

 

 

СРПСКИ ЈЕЗИК

И

ЧАС УЧЕЊА

    Настава на даљину- РТС 2  Зна он унапред, Гвидо Тартаља- драмски текст

    

(,,Зна он унапред“- обрада)

Активности ученика:

1)Усмерено читање текста- Читанка 15. стр. или слушање е- учионица

2)Рад на припремљеним задацима- прилог

 

Час учења:,, Зна он унапред“- вежбање

 

Активности ученика :

1)Мини провера-прилог

2) Увежбавање текста за драматизациjу

 

 

 

 

МАТЕМАТИКА

И

ЧАС УЧЕЊА

  Настава на даљину – РТС2

Десетице прве стотине, упоређивање десетица

 

(Сабирање и одузимање – провера) – прилог

линк

https://wordwall.net/sr/resource/949104/sabiranje-i-oduzimanje-do-20

 

ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК

 

 

 Настава на даљину – РТС / My body, part 1

 

1.Watching the story (стр. 11, Е-уџбеник

2. Listening ( стр.12-15, Е -уџбеник

3. Listening (омиљене песмице)

 

 

 

ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ

 

                     Књига као разбибрига– увежбавање

                   Упутство за вежбање на следећем линку

                  https://www.youtube.com/watch?v=GKwF0dZRhEE

 

        

        

          ЧОС

 

 

Како разговарати са дететом о пандемији новог вируса ( COVID -19 )

 

https://www.unicef.org/serbia/medija-centar/vesti/kako-razgovarati-sa-detetom-o-pandemiji-novog-korona-virusa-covid-19

РЕЦИТАТОРСКА

СЕКЦИЈА

Рецитовање песме ,,Пролеће”, Воја Царић

 

ПРИЛОЗИ:

Зна он унапред

Мини провера 2

ПРОВЕРА ЗНАЊА 2 ( сабирање и одузимање )

Енглески језик:

  1. У првом задатку ученици слушају причу која се налази на страни 11 у Е-уџбенику. Пожељно је да се прича послуша неколико пута како би деца приступила изради задатака који следе.
  2. Након што су пажљиво одслушали причу, ученици раде стр.12, 13, 14 и 15 у Е-уџбенику. ( Напомињем да се прича, као и део са стикерима налазе и у ђачким уџбеницима на стр.74-76)
  3. Ученици се подсећају омиљених песмица.

Ученици понављају песмице.

 

 

Датум

петак

27.03.2020.

 

 

ОБАВЕЗЕ УЧЕНИКА У ТОКУ ДАНА

 

 

 

СРПСКИ ЈЕЗИК

И

ЧАС УЧЕЊА

 

 

Настава на даљину- РТС 2- Језичке игре( укрштенице, ребуси, допуњалке, преметаљке

 

Час учења:Рецитовање обрађених песама

Активности:

Изражајно читање песама Пролеће, Ветар сејач и Цртанка

Рад на захтевима који се налазе у прилогу.

 

 

МАТЕМАТИКА

И

ЧАС УЧЕЊА

 

Учење на даљину РТС2 – Сабирање и одузимање до 20                                                                

Сабирање и одузимање

(Решaвање задатака у уџбенику на 22. и 23. страни )

 

ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ

 

Причам ти причу

Упутство за вежбање на следећем линку

 

МУЗИЧКА КУЛТУРА

 

Настава на даљину- РТС 2   Химна Републике Србије

 

СВЕТ ОКО НАС

 

Непогоде и опасности- обрада

Упознавање са опасностима и непогодама чији изазивач може да буде људски фактор или човек- прилог.

Радног лист стр. 32.

 

ЛИКОВНА КУЛТУРА

 

Преобликовање-обрада

Упутства за рад у прилогу.

 

ПРИЛОЗИ: 

Прилог за српски језик

Математика 27.3.2020.

Прилог за Свет око нас

прилог-ликовна култура

 

 

Датум

четвртак

26.03.2020.

 

 

ОБАВЕЗЕ УЧЕНИКА У ТОКУ ДАНА

 

 

 

 

МАТЕМАТИКА

И

ЧАС УЧЕЊА

 

 

Учење на даљину РТС 2-  Одузимање бројева 12 – 5 

Сабирање и одузимање – утврђивање

   Активности ченика:

*Решавање задатака у уџбенику- 21. стр.

*Додатни задаци (прилог)

 

 

 

СРПСКИ ЈЕЗИК

И

ЧАС УЧЕЊА

 

Настава на даљину- РТС 2 Пролеће је стигло у мој крај- писање састава

Час учења:  Машта може свашта-писање, цртање и бојење

Активности ученика :

   1)Упознавање са мапом ума

2)Израда мапе ума- прилог

 

 

 

ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО

ВАСПИТАЊЕ

 

Музичка гимнастика– увежбавање

Упутство за вежбање на следећем линку

 

ЕНГЛЕСКИ

ЈЕЗИК

 

Учење на даљину РТС 2- My clothes, part 2

 

1.Speaking ( I like/ I don’t like)

2.Playing the game (стр.73, уџбеник)

3.Listening (омиљене песмице)

Урађене примере проследити на е-маил: masasteacher@gmail.com

 

 

 

ПРИЛОЗИ:

Додатни задаци 26.3.2020.

МАПЕ УМА

Енглески језик:

  1. У првом задатку је потребно да ученици исеку 2 смајлија на стр.110 у уџбенику, а да потом користећи своје примере картица са храном казују – I like/ i don’t like и да притом покажу и одговарајући смајли. ( Није потребно прослеђивати домаћи на маил)
  2. У другом задатку ученици се на стр.79 подсећају речи које смо до сада учили,а које се налазе распоређене по пољима у у игрици,а потом бацају коцкицу 2 пута и крећући се у смеру  приказаних стрелица стају на одређено поље и казују тај појам.

( Напомињем да је овде најбитнији сегмент  подсећање на претходно савладани вокабулар тј. боје, играчке, животиње, храна…)

3. Ученици понављају песмице

 

 

.

Датум

среда

25.03.2020.

 

 

ОБАВЕЗЕ УЧЕНИКА У ТОКУ ДАНА

 

 

 

СРПСКИ ЈЕЗИК

И

ЧАС УЧЕЊА

Настава на даљину- РТС 2 Тачка, упитник, узвичник, питам,

заповедам,   обавештавам

 Час учења:  Цртанка, Стеван Раичковић – обрада

 

Активности ученика :

Послушати песму Цртанка – еучионица или прочитати -Читанка  стр.48. 

Рад на захтевима у Читанци срт. 49.

Припремљен листић са радним захтевима  у прилогу

 

 

 

ЛИКОВНА КУЛТУРА

 

 

Настава на даљину- РТС 2 Симболи наше домовине( представљени одабраним различитим техникама)

 

 

 

МАТЕМАТИКА И

 ЧАС УЧЕЊА

 

Настава на даљину – РТС2

Одузимање бројева (12 -5)

(Сабирање и одузимање)  – утврђивање

Рад на задацима у уџбенику 20.страна.

прилог ( додатни задаци )

 

ЛИКОВНА СЕКЦИЈА

 

Израда рама за слику

Активности:

Ученицима дате инструкције о самосталном раду у прилогу за ликовну секцију

 

 

МУЗИЧКА КУЛТУРА

 

  

                      ,,Медо и зечићи“ В. Томерлин – обрада

                                             прилог – линк      

              https://www.eucionica.rs/lesson/view/5972817825234944/next/~courses~5351856708517888

или

https://www.youtube.com/watch?v=hU1_GZh0cyw

 

ПРИЛОЗИ: 

Српски језик

Додатни задаци

Медо и зечићи

Ликовна секција

 

 

 

 

 

ПРИЛОГ ЗА СРПСКИ ЈЕЗИК

 

Датум уторак

24.03.2020.

 

ОБАВЕЗЕ УЧЕНИКА У ТОКУ ДАНА

 

 

 

МАТЕМАТИКА

И

ЧАС УЧЕЊА

 

 

·          Настава на даљину – РТС2

                 Сабирање бројева (7+5)  

 

·         Одузимање  бројева   (12 – 5)  – утврђивање

                         Рад на задацима из уџбеника 19.страна.  

                                       прилог ( додатни задаци )

 

 

 

 

СРПСКИ ЈЕЗИК

И

ЧАС УЧЕЊА

 

                                  Настава на даљину- РТС2

                               Буђење пролећа- говорна вежба

 

Час учења: Одгледати припремљену презентацију ( PowerPoint) надовезану на наставну јединицу са РТС 2 – Буђење пролећа, као припрему за предстојећи писани састав о пролећу.

Илустровати слајд из презентације  по слободном избору и написати једну лепу  реченицу о пролећу.

Презентација у Прилогу за Српски језик

                       

 

 

 

СВЕТ

ОКО НАС

                                  

Настава на даљину- РТС2

Пролеће( биљни и животиљски свет, одевање и понашање људи)

 

(У природи је све повезано- утврђивање)

Активности деце:

Израда задатака у радној стр. 31.

 

 

ГРАЂАНСКО ВАСПИТАЊЕ

 

                                           Моје жеље – радионица ( прилог )

Разговор са родитељима на ову тему.

Цртежом ће приказати које су то њихове жеље.

 

ПРОЈЕКТНА

НАСТАВА

 

Пролеће 

Практичан рад: на основу датих слика изради пролећни шеширић или лепезу.

Материјал у Прилогу за Пројектну наставу

 

Dodatni zadaci

Буђење пролећа

Моје жеље

Пројектна настава

 

 

Датум понедељак

23.03.2020.

 

ОБАВЕЗЕ УЧЕНИКА У ТОКУ ДАНА

 

 

СРПСКИ ЈЕЗИК

И

ЧАС УЧЕЊА

 

·          Настава на даљину- РТС 2  Пролеће, Воја Царевић

   

Описивање природе у пролеће-обрада

 

Активности ученика :

1)     Послушати песму Пролеће дечијег хора ,,Колибри“

 

 

2) Написати састав на основу задатих слика на тему Пролећни дан У раду се ослонити на  инструкције које се налазе у прилогу.

 

 
 

МАТЕМАТИКА

И

ЧАС УЧЕЊА

 

·         Настава на даљину – РТС2  – Сабирање бројева 7+5  

          Одузимање  бројева   12 – 5  – обрада

Прилог: ( запис и линк )

 

 

 

е-учионица: линк https://www.eucionica.rs/lesson/view/4600331351097344/next/~courses~5731640919719936

 

·         Рад на задацима из уџбеника 18.страна.

 

 
 

ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ

 

 

·         Весела столица – увежбавање

Упутство за ученике: Уради вежбе обликовања као на почетку часа.

Ученици добијају упутство за вежбање и линк да би правилно

изводили задате вежбе.

 

 

 

ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК

 

 

1.Revision (Talking about food)

2. Listening стр. 7  Е-уџбеник

Упутство за рад у прилогу.

Урађене примере проследити на е-маил: masasteacher@gmail.com

 

 ЧОС Одржавање контаката са родитељима ученика, путем е-maila, vibera

 

Прилог – енглески језик

  1. У првом задатку ученици се присећају примера хране помоћу својих нацртаних флешкартица са прошлог часа и то тако што извлаче једну по једну картицу, а потом казују-carrots,ice cream… У следећем кругу,пожељно је да се поради на увежбавању конструкције-I like / I don’t like… Након што извуку одређену картицу, ученици казују-нпр. I like apples, I don’t like sausages…

 

  1. У другом задатку, ученици слушају  нову песмицу у Е-удџбенику. (текстови свих песмица се налазе и на крају удџбеника на странама 104-107.

 

  1. Ученици се присећају омиљених песмица које смо до сада научили и понављају их слушајући их преко Е-удџбеника… ( Неке од песмица су: We’re the royal family, Hey, little clown, One yellow doll, Tidy up…)

 

Пролећни дан

Oduzimanje 12-5

 

 

 

Датум субота

21.03.2020.

 

ОБАВЕЗЕ УЧЕНИКА У ТОКУ ДАНА

 

 

СРПСКИ ЈЕЗИК

И

ЧАС УЧЕЊА

 Настава на даљину- РТС3

Писање великог слова 2.део

 

,,Ветар сејач“, Мира Алечковић-обрада

Читанка  страна 83. или еучионица

Активности деце: усмерено читање песме или слушање.

Припремљени листић са активностима у прилогу.

 

МАТЕМАТИКА

И

ЧАС УЧЕЊА

 Настава на даљину – РТС3 

Текстуални задаци са сабирањем и одузимањем

 

(Сабирање бројева   7 + 5  – утврђивање)

Решити задатке на 15. страни и припремљене задатке

на наставном листићу. ( прилог-додатни задаци )

 

 

ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ

 

Разиграна палица – увежбавање

Упутство за ученике: Уради вежбе обликовања као на почетку часа.

Ученици добијају упутство за вежбање и линк да би правилно

изводили задате вежбе.

 

 

 

ЧОС

 

Од куће до школе (дечје тајне)

Ученици слушају песму Драгана Лукића ,,Шапутање“, линк

https://www.youtube.com/watch?v=TH8ybCWp23Q

 

Илустровати песму.

 

 

 

ЕНГЛЕСКИ

ЈЕЗИК

 

1. Drawing ( стр. 70, уџбеник)

2. Listening стр. 5 и 6, Е-учионица

3. Listening and singing(my favourite songs( прилог)

 

Урађене примере проследити на е-маил.

 

РЕЦИТАТОРСКА СЕКЦИЈА Вежбе рецитовања научених песама (песме које су учили из српског језика). Једну песму по изору илустровати.

   

ПРИЛОГ

Dodatni zadaci 

Упутство за рад -ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК

  1. У првом задатку ученици цртају примере хране са стране 70 у удџбенику, као и 2 смајлија који илуструју тужно/срећно лице, а потом је потребно да их обоје и исеку.

Након тога је потребно да направе 2 колоне у свесци и да на врху прве напишу I like, а у другој I don’t like и да поред њих ставе срећно/тужно лице, а потом да стављају примере хране у одговарајућу колону казујући нпр. I like apples; I don’t like sausages…

  1. У другом задатку, ученици пажљиво слушају и заокружују тачне одговоре следећи упутства у Е-удџбенику.
  2. Ученици се присећају омиљених песмица које смо до сада научили и понављају их слушајући их преко Е-удџбеника… ( Неке од песмица су: We’re the royal family, Hey, little clown, One yellow doll, Tidy up…)

 

Датум Уторак 17.03.2020.
Одељењ 1-2

 

ОБАВЕЗЕ УЧЕНИКА У ТОКУ ДАНА

 

 

СРПСКИ ЈЕЗИК

И

ЧАС УЧЕЊА

 

Настава на даљину – РТС3 АЗБУКА, ВУК СТЕФАНОВИЋ КАРАЏИЋ

 

,,Дум, дум Оливер и његов бубањ“, Читанка 45. стр.

 

МАТЕМАТИКА

И

ЧАС УЧЕЊА

 Настава на даљину – РТС3  БРОЈЕВИ ДРУГЕ ДЕСЕТИЦЕ

 

Сабирање и одузимање – утврђивање

Рад на задацима у уџбенику, стр. 9. И 10.

 

 

ПРОЈЕКТНА НАСТАВА

 

Задатак за ученике – Оживи писано слово (цртање)

 

 ГРАЂАНСКО ВАСПИТАЊЕ

Туга – радионица

 

Цртежом приказују ко и на који начин њима помаже да превазиђу стање туге. Са својим родитељима разговарају на ову тему.

 

 

 

Датум Среда

18.03.2020.

Одељење

 

1-2

 

 

ОБАВЕЗЕ УЧЕНИКА У ТОКУ ДАНА

 

 

 

СРПСКИ ЈЕЗИК

И

ЧАС УЧЕЊА

Настава на даљину – РТС3 ГЛАС, СЛОВО, РЕЧ

 

Омиљена игра – пичање по задатој слици ( слика у прилогу 1)

 

МАТЕМАТИКА

И

ЧАС УЧЕЊА

 Настава на даљину – РТС3  САБИРАЊЕ БРОЈЕВА ДО 20 БЕЗ ПРЕЛАЗА ДЕСЕТИЦЕ

 

Одузимање бројева (17-10, 17-12) – обрада

Обрада из уџбеника стр. 11.

Решавање задатака у уџбенику на 12. стр.

 

 

 

СВЕТ

ОКО НАС

 

Чула човека – утврђивање

 

Решавање задатака у радној свесци на 30. стр.

Прилози:

Линк  е-учинице https://www.eucionica.rs/lesson/view/4822617383501824/next/~courses~5701908975058944

 

 

 МУЗИЧКА КУЛТУРА

 

,,Висибаба“ В. Астраџијева

Бројалица ,,Ластавица“ непознати аутор – обрада

 

Ученици слушају и певају песму висибаба путем е-уџбеника https://www.eucionica.rs/lesson/view/5972817825234944/next/~courses~5351856708517888

или ЦД-а

Задатак за ученике: илустровати песму у свескама

РЕЦИТАТОРСКА СЕКЦИЈА Вежбе рецитовања научених песама (песме које су учили из српског језика). Једну песму по изору илустровати.

 

 

Датум Четвртак

19.03.2020.

Одељење

 

1-2

 

 

ОБАВЕЗЕ УЧЕНИКА У ТОКУ ДАНА

 

 

 

СРПСКИ ЈЕЗИК

И

ЧАС УЧЕЊА

,,Дан када је јутро било слово“Ђуро Дамјановићо-обрада

Читанка  страна 25. или е-учионица 2. целина срт. 10, 11 и12.

Активности деце: усмерено читање текста или слушање.

Припремљени листић са активностима у прилогу.

 

МАТЕМАТИКА

И

ЧАС УЧЕЊА

 Настава на даљину – РТС3 

 

Одузимање бројева (17-10, 17-12) – утврђивање

Решавање задатака у уџбенику на 13. стр.

Припремљени задаци у прилогу.

 

 

 

СВЕТ

ОКО НАС

                                  Настава на даљину- РТС3

                                Живимо здраво-утвђивање

Припремњени захтеви у прилогу.

 

 

 

 

 ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ

 

Ходање по равној линији – обучавање

 

Упутство за ученике: Уради вежбе обликовања као на почетку часа. Ходај по ивици тепиха (или некој другој линији) одржавајући равнотежу. Користи разне облике ходања: ходање на прстима, ходање на петама, ходање у чучњу, брзо и споро ходање.

 

 

 

 

ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК  

Е -учионица, Listening, лекција I’m hungry, стране 1, 2, 3 и 4

Подсећање на облик множине који смо учили у оквиру лекције бр. 6 On the farm и повезивање са новим речима које се сада односе на храну

( 1 cat-2 cats, 1 parrot-5 parrots,1 dog-3 dogs…)

(1 carrot-2 carrots, 1 cake-3 cakes…)

 

У оквиру песмице на страни 70  у удџбенику,ученици заокружују животиње и примере хране и поред њих пишу број колико их има,а потом казују-2 snakes, 2 cakes…

 

Drawing

Ученици цртају храну за свог омиљеног јунака по жељи или себе и своју омиљену храну

(нпр. Mike the monkey likes bananas./ I like apples.)

 

Урађене примере проследити на е-маил: masasteacher@gmail.com

 

 

 

Српски језик – прилог

Активности :

& Прва активност:Прочитати текст пажљиво у себи или наглас Дан када је јутро било слово

Читанка  страна 25. или еучионица 2. целина срт. 10, 11 и12.

!Друга активност :У свесци за српски језик записати писаним словима одговоре  на следећа питања (без преписивања питања у свеску):

1.О ком важном дану говори ова прича?

2.Зашто му је река поклонила баш слово Р?

3.Коју тајну о словима открива писац на крају приче?

 

&!Трећа активност: Одгонетни загонетни

1.Слова у речима су испретурана. Поређај их правилно и добићеш речи које се помињу у овој причи.

! запиши решења

ојту______          арек_____      ђернус _______

 

лосво_____         циђа______     дарек________

 

2.Реши загонетке (упиши само решења у свеску):

 

¶¶Нема ме у соби,нема ме у зоби.У крову ме тражи и у зрну ражи. Нисам ни у џаку, али сам у врећи.Чак помажем ђаку, да реч може рећи.

Решење 🙁 олвос Р)

 

¶¶ Шта без престанка иде, а никада се не умори?

Решење: (овад)

Рекреација и друге акционе песме  за децу – Певај са Сандром  на  YouTube https://youtu.be/jZFehJGDbSQ

 

Математика – прилог

 

ЗАДАЦИ ЗА ВЕЖБАЊЕ

 

  1. Израчунај поступно:

 

18 – 12 = ( 18 – 10 ) – 2 = 8 – 2 = 6

 

16 – 11 =  ______________________________

 

17 – 16 = _______________________________

 

19 – 13 = _______________________________

 

15 – 13 = _______________________________

 

 

  1. Умањилац је најмањи паран број друге десетице, а умањеник је број 17. Израчунај разлику.

 

 

 

  1. На левој страни улице је 18 кућа, а на десној за 13 мање . Колико има кућа на десној страни улице ?

 

 

 

 

 

 

 Мало забаве за паметну децу: 

 

Кока Перса  је правила рођенданску журку. Позвала је два јагњета, једно теле и три пачета. Колико је папуча спремила за госте ?  ( Може и помоћ пријатеља     )

 

 

ПРИЛОГ

                  %  Настава на даљину  Свет око нас  PTS 3

 

Наставна јединица:  Живимо здраво

 

&!Активност деце:

Здраво дечице{, најпре  да вам пожелим здравље и леп дан дружења са градивом. После одгледаног часа Света око нас на РТС 3 имате домаћи.

У свесци за Свет око нас  нацртајте  пример здравог живота.Можете се осврнути  на здрав  јеловнник, на начина  вођења рачуна о личној хигијени или  томе колико нам је важно да се крећемо и   бавимо спортом.Такође можете приказати колико је неопходно  да чувамо  животну околину.

 

 

 

Датум Петак

20.03.2020.

 

ОБАВЕЗЕ УЧЕНИКА У ТОКУ ДАНА

 

 

СРПСКИ ЈЕЗИК

И

ЧАС УЧЕЊА

Настава на даљину – РТС3

Писање великог слова 1. део -утврђивањ

 

                       Активности ученика :

1) Рећи мами, тати, бати, секи… да их волиш

2) Мини провера усвојености знања стеченог путем наставе на даљину (Провера у прилогу број 1)

3) Вежбање интерпретативног читања текста Дан када је јутро било слово

 

 

МАТЕМАТИКА

И

ЧАС УЧЕЊА

 Настава на даљину – РТС3  – Одузимање бројева у другој десетици

·       Мини провера усвојености знања стеченог путем наставе на даљину (Провера у прилогу)

Сабирање бројева 7 + 5 ( објашњење и задаци у прилогу)

 е-учионица (линк https://www.eucionica.rs/lesson/view/4600331351097344/next/~courses~5731640919719936 )

 

 

СВЕТ

ОКО НАС

У природи је све повезано- обрада

Активности ученика :

1) Погледати презентацију преузету са Youtube – Жива и нежива природа https://www.youtube.com/watch?v=FfKS5ZOaDKg&feature=youtu.be

2) Прочитати примере из прилога број 2  У природи је све повезано

3)Нацртати један пример повезаности живе и неживе природе

 

 

ЛИКОВНА КУЛТУРА

 

Обликовање скулптуре_ обрада

Активности:

1)Едукација о вајарству, техникама и материјалу за вајање кроз сликовни прилог

2) Практичан рад кроз задатак:

Направи у сусрет пролећу неку лепу огрлицу за себе или драгу особу од пластелина или теста.

ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ  

Моторичке вежбе ( ротација и вежбе за равнотежу) –обучавање

Упутство за вежбање на следећем линку

https://www.mojpedijatar.co.rs/motoricke-vezbe-rotacija-vezbe-za-ravnotezu/

 

 

%Прилог – Српски језик

Мини провера

Заокружи слово испред тачних одговора

1.Творац наше азбуке је:

а) Јован Јовановић Змај

б) Свети Сава

в) Вук Караџић

 

2.Наша азбука се зове:

а) латиница

б) ћирилица

б) абецеда

3.Великим словом се  не пишу:

а) називи предмета

б) имена људи

в) називи градова, села и држава

г) називи планина и река

4.Шта је правилно написано?

а) имам пса Жућу.

б) Имам пса Жућу

в) Имам пса Жућу.

5.У причи ,,Јоца вози тролејбус“ цена карте износи:

а) сто динара

б) бесплатна је

в) три палачинке

 

 

6.Реченица је:

а) скуп гласова

б) скуп слова које имају неко значење

в)мисао изговорена или написана речима

7) Наша школа је у:

а) Улици Отона Жупанчича

б) улици Отона Жупанчића

в) Улици отона жупанчича

 

8.У причи,, Дан када је јутро било слово“писац каже да му је 1. септембар:

а) рођендан

б) дан када је целог дана било јутро

в) дан који је брзо прошао

 

Прилог – Математика

Мини провера

  1. Израчунај:

14 – 4 =                                                   11 + 9 =

16 – 6 =                                                   12 + 5 =

12 + 8 =                                                   18 – 13 =

13 + 6 =                                                   15 – 11 =

2. Умањеник је разлика бројева 17 и 5, а умањилац је број 10. Израчунај разлику.

3. Од збира бројева 14 и 3, одузми најмањи непаран број друге десетице.

4. Ана је на три стране у албуму залепила 19 слика. На првој страни је било 6, а на другој 3 слике. Колико слика је Ана залепила на трећој страни ?

 

Запис у свесци:

 

САБИРАЊЕ БРОЈЕВА (7 + 5)

  7  +  5 = (7 + 3 ) + 2 = 10 + 2 = 12          

        3 +2   

*Броју 7 додамо 3 да бисмо допунили десетицу јер је 7 + 3=10.

*Зато број 5 раставимо на збир бројева 3 и 2.

 

На приказани начин реши следеће примере.

8 + 3= ( 8 + 2 ) + 1= __ + __ = __

9 + 4= (__+__)+ __= __+__= __

6 + 7=  ___________________________

7 + 7= ____________________________

8 + 6= ____________________________

 

Прилог – Свет око нас

Сазнајемо да је у природи све повезано:

{Ветар разноси семена биљака.

{Биљка рађа плодове и храни животиње и људе.

{Биљке су кореном причвршћене за земљиште.

{Човек прска биљку.

{Киша залива биљку и даје јој потребну влагу.

{Птице се хране инсектима.

{Биљке могу да пруже склониште животињама.

{Сунце загрева земљиште, воду, ваздух, човека, биљке и животиње.

{Животиње копају канале у земњишту.